Kto dzwonił do Ciebie z 222386017 ?
+48 22 238 60 17
POZYTYWNA USłUGI FINANSOWE
stacjonarny
Poland, Warszawa
222386017 Kategoria
- 56x Usługi finansowe
- 33x Firma
- 10x Telemarketer
- 7x Call center
- 3x Oszustwo
- 3x Niechciany telefon
- 3x Złośiwe połączenie
- 3x Głuchy telefon
- 2x Usługa
- 1x Inne
Numer telefonu 222386017 ma pozytywne opinie. Mamy 121 recenzje a 117 opinie do tego numeru. Numer telefonu powinien być stacjonarny. Możliwe formaty numeru telefonu są +48 22 238 60 17, 0048222386017, 22 238 60 17, 222386017, +48222386017, tel:+48-22-238-60-17, +48 222386017
222386017 Opinie strona 2
Dzwonił do Was ten numer?
?
SMS wysłany do Ciebie?
?
Odbierasz połączenia?
?
Powód odrzucenia:
?
Mówił pan/i z człowiekiem?
?
Oferuję Państwu nowy produkt lub usługę?
?
Wiesz coś o tym numerze?
?
Daj tak tylko wtedy, gdy informacje z innego źródła niż na tej stronie! Dziękuję.
Wybierz ocenę:
?
Wybierz kategorię:
?
Masz o tym problemie trochę więcej informacji?
?
Czy na pewno więź że to oszukańcze zachowanie?
?
Jest to istotnym wskazaniem! Aby opublikować tę ocenę, opis musi być wypełniony wystarczająco wraz z e-maila.
Jak można nazwać kategorii dla tego numeru?
?
Ponieważ kategoria nie jest jasna, wypełnij także tytuł i opis dla nas, aby być w stanie przetworzyć opinię.
Czy była to rozmowa z numeru prywatnego?
?
Te strony są przeznaczone do ochrony przed niechcianymi połączeniami telemarketingu. Numerów prywatnych i osobistych informacji nie powinno tu być w większości przypadków.
Tytuł:
?
Napisz krótki i jasny opis numeru. Np: "Bank Światowy" lub "oferta Money". Szczegółowy opis pójdzie niżej.
Szczegółowy opis:
?
Proszę nie pisać informacje osobiste, brudne słowa, lub podobnych problematycznych wypowiedzi niezgodnie z użycia prawnego tych usług. Dziękuję Ci.
Skąd masz informacje?
?
Gdyby tylko te strony, to nie ma sensu, aby wprowadzić ocenę.
Napisz swoje imię
?
Anonimowe opinie mają mniejszą wiarygodność. Proszę podać swoje imię lub pseudonim. Jeśli nie, niewypełnione poprawnie informację mogą być wyświetlane zamiast nazwy twojego adresu IP.
Twój email
?
Ten e-mail nie będzie publicznie widoczny. Wypełniając pozwalasz nam się z Tobą skontaktować.
Dziękuję za informację
Nasz system przetwarza dodatek, a jeśli nie ma problemu, opublikuję ocenę innym. Dziękuję i życzę miłego dnia!
Dziękuję za informację!
Do tej pory zebraliśmy 117 przeglądy do tego numeru - sprawdź je w formularzu. Mamy nadzieję, że ci pomogą. Możesz również w każdej chwili przyczynić się, gdy dostaniesz jakieś informacje przydatne dla innych. Dziękujęmy Ci.
30 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
Bank Citi Handlowy , Usługi finansowe
30 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 91.38.70.xxx
City bank próbują zachęcic do utrzymania konta
31 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
Citi Bank Handlowy, Rozmowa w miłym i nienachalnym tonie. Utrzymanie klienta po rezygnacji z usług. Zwykłe potwierdzenie chęci zamknięcia usługi.
34 miesięcy temu
Złośiwe połączenie zgłoszone przez Andrzej
Wysoce niekulturalna maniera osoby dzwoniącej - kobieta przedstawiająca się jako pracowniczka Banku Handlowego CITY, nazwisko pomimo kilkukrotnej prośby o powtórzenie kompletnie niezrozumiałe. Osoba pyta w trakcie rozmowy o nr PESEL osoby, do której dzwoni. Gdy zwracam się z informacją, że nie wiem, czego dotyczy temat i zwracam uwagę na bezpieczeństwo moich danych widząc zagrożenie w udzielaniu informacji wrażliwych osoby dzwoniącej do mnie, informuje mnie, że nie udzieli mi informacji, w jakim temacie dzwoni. Biuro Obsługi Klienta BH CITY może przyjąć ode mnie zgłoszenie tylko po podaniu numeru PESEL, nawet jeśli dzwonię jako "sygnalista" wskazujący na potencjalne zagrożenie phishingu wobec innych Klientów banku i osób nie posiadających w nim konta. To mają być standardy bezpieczeństwa czy jakości obsługi klienta ? Gdzie tu procedury!?!
37 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez eLch
Citi Bank - dział utrzymania klienta
40 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez mRaf
Citibank - utrzymanie klienta
41 miesięcy temu
Utrzymanie klienta (Usługi finansowe) zgłoszone przez Natalia
Citi bank dzwoni po złożeniu rezygnacji z karty kredytowej. Wszystko ok i pani bardzo miła, ale trzeba mieć dużo cierpliwości - mają przygotowane oferty, którymi chcą zatrzymać i żeby naprawdę zrezygnować trzeba powtórzyć NIE z dobrymi argumentami dobrych kilkanaście razy. Mnie to zmęczyło i wkurzyło, ale jeśli chcecie sobie polepszyć ofertę, to dobry sposób, bo wiele zrobią, żebyście zostali.
42 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez Hbc
Citi Bakn utrzymanie klienta
47 miesięcy temu
CitiBank (Usługi finansowe) zgłoszone przez 159.50.252.xxx
pewnie chcą utrzymać Klienta
47 miesięcy temu
Citibank (Usługi finansowe) zgłoszone przez Dominik
Citi Handlowy - oferta utrzymaniowa po złożeniu rezygnacji z karty kredytowej. Propozycja zmienisienia opłaty w zamian za usunięcie wypowiedzenia.
48 miesięcy temu
Citibank kontakt z klientem (Inne) zgłoszone przez Darek
Po odebraniu ktoś się rozłączył.
48 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez 46.204.1.xxx
Citybank kiepski bank z problemami komunikacji z klientem .
49 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez 31.60.22.xxx
karta city bank
49 miesięcy temu
Telemarketer zgłoszone przez 83.6.167.xxx
natarczywe
49 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
Citi Bank, dział utrzymania klienta po wypowiedzeniu karty kredytowej
50 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez fut<j
nie odbierać
52 miesięcy temu
Z Citibank. Ok (Usługi finansowe) zgłoszone przez Mic
Oferta by nie wypowiadać karty kredytowej w Citibank. Wszystko ok. Zmniejszyli limit. Dali cashback za zakupy. Skorzystałem.
52 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
citibank, oferta utrzymaniowa po złożeniu rezygnacji z kredytówki
53 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez 185.25.123.xxx
Natrętne chyba Citi
53 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez p.
Citibank, rozmowa banku z klientem usług