Kto dzwonił do Ciebie z 223221000 ?
+48 22 322 10 00
POZYTYWNA CALL CENTER
stacjonarny
Poland, Warszawa
223221000 Kategoria
- 127x Call center
- 58x Firma
- 36x Telemarketer
- 22x Usługa
- 10x Usługi finansowe
- 7x Automat
- 7x Niechciany telefon
- 6x Głuchy telefon
- 5x Ankieta
- 3x Inne
- 3x Złośiwe połączenie
- 1x Oszustwo
Numer telefonu 223221000 ma pozytywne opinie. Mamy 285 recenzje a 280 opinie do tego numeru. Numer telefonu powinien być stacjonarny. Możliwe formaty numeru telefonu są +48 22 322 10 00, 0048223221000, 22 322 10 00, 223221000, +48223221000, tel:+48-22-322-10-00, +48 223221000
223221000 Opinie strona 3
Dzwonił do Was ten numer?
?
SMS wysłany do Ciebie?
?
Odbierasz połączenia?
?
Powód odrzucenia:
?
Mówił pan/i z człowiekiem?
?
Oferuję Państwu nowy produkt lub usługę?
?
Wiesz coś o tym numerze?
?
Daj tak tylko wtedy, gdy informacje z innego źródła niż na tej stronie! Dziękuję.
Wybierz ocenę:
?
Wybierz kategorię:
?
Masz o tym problemie trochę więcej informacji?
?
Czy na pewno więź że to oszukańcze zachowanie?
?
Jest to istotnym wskazaniem! Aby opublikować tę ocenę, opis musi być wypełniony wystarczająco wraz z e-maila.
Jak można nazwać kategorii dla tego numeru?
?
Ponieważ kategoria nie jest jasna, wypełnij także tytuł i opis dla nas, aby być w stanie przetworzyć opinię.
Czy była to rozmowa z numeru prywatnego?
?
Te strony są przeznaczone do ochrony przed niechcianymi połączeniami telemarketingu. Numerów prywatnych i osobistych informacji nie powinno tu być w większości przypadków.
Tytuł:
?
Napisz krótki i jasny opis numeru. Np: "Bank Światowy" lub "oferta Money". Szczegółowy opis pójdzie niżej.
Szczegółowy opis:
?
Proszę nie pisać informacje osobiste, brudne słowa, lub podobnych problematycznych wypowiedzi niezgodnie z użycia prawnego tych usług. Dziękuję Ci.
Skąd masz informacje?
?
Gdyby tylko te strony, to nie ma sensu, aby wprowadzić ocenę.
Napisz swoje imię
?
Anonimowe opinie mają mniejszą wiarygodność. Proszę podać swoje imię lub pseudonim. Jeśli nie, niewypełnione poprawnie informację mogą być wyświetlane zamiast nazwy twojego adresu IP.
Twój email
?
Ten e-mail nie będzie publicznie widoczny. Wypełniając pozwalasz nam się z Tobą skontaktować.
Dziękuję za informację
Nasz system przetwarza dodatek, a jeśli nie ma problemu, opublikuję ocenę innym. Dziękuję i życzę miłego dnia!
Dziękuję za informację!
Do tej pory zebraliśmy 280 przeglądy do tego numeru - sprawdź je w formularzu. Mamy nadzieję, że ci pomogą. Możesz również w każdej chwili przyczynić się, gdy dostaniesz jakieś informacje przydatne dla innych. Dziękujęmy Ci.
56 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez 5.173.105.xxx
PZU.
57 miesięcy temu
Niechciany telefon zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
Nie mam żadnego ubezpieczenia w pzu, nie zgłaszam żadnych szkód i nie zamawiam żadnych rozmów, więc po jaką cholerę zawracają mi głowę w pracy kilkoma telefonami dziennie?!? RODO to fikcja! Blokuję irytujących natrętów!!!
57 miesięcy temu
PZU PPK w sprawie umowy (Usługa) zgłoszone przez Chester
58 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 46.204.1.xxx
PZU ODEBRAC
58 miesięcy temu
gra melodia (Automat) zgłoszone przez ewa
dzwoni i slucham muzyki
58 miesięcy temu
Telemarketer zgłoszone przez 46.134.108.xxx
Nie mam żadnego ubezpieczenia w pzu, więc blokuję.
59 miesięcy temu
Agencja celna okęcie (Inne) zgłoszone przez Arek
Agencja celna okęcie
59 miesięcy temu
PZU oferta (Telemarketer) zgłoszone przez 212.191.73.xxx
PZU oferta
59 miesięcy temu
PZU (Call center) zgłoszone przez Beats
Dzwoni automat, po czym słuchamy muzyczki. Po 7 minutach zgłosił się konsultant.
59 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
Bardzo pozytywnie oceniam kontakt.
60 miesięcy temu
Złośiwe połączenie zgłoszone przez Michalina
dzwonią po parę razy, nawet o późnych porach. po odebraniu sygnał łączenia, zablokowalam.
61 miesięcy temu
PZU (Firma) zgłoszone przez 213.136.250.xxx
61 miesięcy temu
PZU (Usługi finansowe) zgłoszone przez 145.237.2.xxx
62 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez 79.190.88.xxx
PZU obsluga GO
62 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez katmar
PZU obsługa klienta
62 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Użytkownik OdebraćTelefon? (SIA)
PZU , W sprawie akcji serwisowej urządzenia PZU GO
66 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez izabela
PZU OC ubezpieczenie samochodu
66 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez 31.0.44.xxx
PZU likwidacja szkody
67 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Byk
PZU z kalkulacja ubezpieczenia.
67 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 77.113.71.xxx
pzu ubezpieczenia
68 miesięcy temu
Po odebraniu gra muzyka ... (Telemarketer) zgłoszone przez Adam
Po odebraniu gra muzyka ...
68 miesięcy temu
pzu i pko konto (Usługi finansowe) zgłoszone przez leszek
konto w pko w promocji
69 miesięcy temu
Nękanie kilkanaście razy dziennie. Po odebraniu muzyka i cisza. (Automat) zgłoszone przez Sylwia
Zamówiłam rozmowę na konkretny dzień i godzinę w formularzu kontaktowym na stronie. Brak odezwie w umówionym terminie, za to teraz mam telefony kilkanaście razy dziennie w niejednokrotnie mocno niestosownych porach. Np. dziś (niedziela), telefon o 7:04. Wczoraj (sobota) 21:58. Po odebraniu telefonu włącza się muzyką. Nie doczekałam się jeszcze na konsultanta. Telefony kilkanaście razy dziennie to nękanie. Dziś blokuję i z usług PZU zdecydowanie więcej nie skorzystam.
2
Marta
Polecam popracować kiedyś w CallCenter, a potem się wypowiadać dlaczego gra muzyka, bądź dlaczego. Brak kontaktu w zamówionym terminie - za mała liczba konsultantów w pracy na za dużą liczbę zamówionych rozmow..
PP za uu
To jak się nie wyrabiam to nie biorę kolejnych zleceń