Kto dzwonił do Ciebie z 225601600 ?
+48 22 560 16 00
POZYTYWNA FIRMA
stacjonarny
Poland, Warszawa
225601600 Kategoria
- 267x Firma
- 23x Usługa
- 11x Organizacja non-profit
- 6x Call center
- 5x Oszustwo
- 2x Niechciany telefon
- 1x Telemarketer
- 1x Usługi finansowe
- 1x Polityka
- 1x Złośiwe połączenie
Numer telefonu 225601600 ma pozytywne opinie. Mamy 318 recenzje a 313 opinie do tego numeru. Numer telefonu powinien być stacjonarny. Możliwe formaty numeru telefonu są +48 22 560 16 00, 0048225601600, 22 560 16 00, 225601600, +48225601600, tel:+48-22-560-16-00, +48 225601600
225601600 Opinie strona 11
Dzwonił do Was ten numer?
?
SMS wysłany do Ciebie?
?
Odbierasz połączenia?
?
Powód odrzucenia:
?
Mówił pan/i z człowiekiem?
?
Oferuję Państwu nowy produkt lub usługę?
?
Wiesz coś o tym numerze?
?
Daj tak tylko wtedy, gdy informacje z innego źródła niż na tej stronie! Dziękuję.
Wybierz ocenę:
?
Wybierz kategorię:
?
Masz o tym problemie trochę więcej informacji?
?
Czy na pewno więź że to oszukańcze zachowanie?
?
Jest to istotnym wskazaniem! Aby opublikować tę ocenę, opis musi być wypełniony wystarczająco wraz z e-maila.
Jak można nazwać kategorii dla tego numeru?
?
Ponieważ kategoria nie jest jasna, wypełnij także tytuł i opis dla nas, aby być w stanie przetworzyć opinię.
Czy była to rozmowa z numeru prywatnego?
?
Te strony są przeznaczone do ochrony przed niechcianymi połączeniami telemarketingu. Numerów prywatnych i osobistych informacji nie powinno tu być w większości przypadków.
Tytuł:
?
Napisz krótki i jasny opis numeru. Np: "Bank Światowy" lub "oferta Money". Szczegółowy opis pójdzie niżej.
Szczegółowy opis:
?
Proszę nie pisać informacje osobiste, brudne słowa, lub podobnych problematycznych wypowiedzi niezgodnie z użycia prawnego tych usług. Dziękuję Ci.
Skąd masz informacje?
?
Gdyby tylko te strony, to nie ma sensu, aby wprowadzić ocenę.
Napisz swoje imię
?
Anonimowe opinie mają mniejszą wiarygodność. Proszę podać swoje imię lub pseudonim. Jeśli nie, niewypełnione poprawnie informację mogą być wyświetlane zamiast nazwy twojego adresu IP.
Twój email
?
Ten e-mail nie będzie publicznie widoczny. Wypełniając pozwalasz nam się z Tobą skontaktować.
Dziękuję za informację
Nasz system przetwarza dodatek, a jeśli nie ma problemu, opublikuję ocenę innym. Dziękuję i życzę miłego dnia!
Dziękuję za informację!
Do tej pory zebraliśmy 313 przeglądy do tego numeru - sprawdź je w formularzu. Mamy nadzieję, że ci pomogą. Możesz również w każdej chwili przyczynić się, gdy dostaniesz jakieś informacje przydatne dla innych. Dziękujęmy Ci.
91 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 77.65.103.xxx
ZUS. Pracownik ZUS oddzwaniajacy z informacją.
92 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez 193.200.47.xxx
ZUS informacja
92 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 94.254.128.xxx
ZUS infolinia
93 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez jantar
infolinia Zus
94 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez 94.254.165.xxx
Zakon Uszustow Spolecznych
95 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez Jarek
ZUS - rozmowa zamówiona
95 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez nat
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
95 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez Tor
Bardzo mila i sympatyczna obsługa klienta
96 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez wz
Infolinia ZUS
102 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez ziuta
zus miła obsługa
108 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez mrt
Infolinia ZUS - zamówiona rozmowa
108 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez mediatrade
Infolinia ZUS
109 miesięcy temu
Firma zgłoszone przez Malik
Zakład ubezpieczeń społecznych
114 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez Gośka.
ZUS - bardzo miła obsługa i doskonałą pomoc w sprawie załatwiania toznych spraw. Konkretna , rzeczowa i wnikliwa odpowiedź ma każde zadane pytanie. pomocna w podejmowaniu trudnych i skomplikowanych decyzji.
114 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez Marker
ZUS miła pani pomogła mi wysłać elektronicznie dokumenty do ZUSu
114 miesięcy temu
zus (Call center) zgłoszone przez joa
nie warto tracić czasu,żeby słuchać muzyczki i tak nikt nie odbierze połączenia
1
ZUS
Dzwonię już cały tydzień w godz od 8- 15 Nr ciągle zajęty.
Skandal, że nie można zadać jednego pytania. Trzeba przejechać pol miasta.
Jeden nr na całą Polskę. Tak trzeba, żeby hołota nic nie chciała.
115 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez lidzia
zus - zakład ubezpieczeń społecznych
115 miesięcy temu
Call center zgłoszone przez andu
pracownik Citibanku