Kto dzwonił do Ciebie z 225984024 ?
+48 22 598 40 24
NEUTRALNA OSZUSTWO
stacjonarny
Poland, Warszawa
225984024 Kategoria
- 7x Oszustwo
- 3x Usługa
- 2x Firma
- 1x Usługi finansowe
- 1x Ankieta
Numer telefonu 225984024 ma neutralne opinie. Mamy 14 recenzje a opinie do tego numeru. Numer telefonu powinien być stacjonarny. Możliwe formaty numeru telefonu są +48 22 598 40 24, 0048225984024, 22 598 40 24, 225984024, +48225984024, tel:+48-22-598-40-24, +48 225984024
225984024 Opinie
Dzwonił do Was ten numer?
?
SMS wysłany do Ciebie?
?
Odbierasz połączenia?
?
Powód odrzucenia:
?
Mówił pan/i z człowiekiem?
?
Oferuję Państwu nowy produkt lub usługę?
?
Wiesz coś o tym numerze?
?
Daj tak tylko wtedy, gdy informacje z innego źródła niż na tej stronie! Dziękuję.
Wybierz ocenę:
?
Wybierz kategorię:
?
Masz o tym problemie trochę więcej informacji?
?
Czy na pewno więź że to oszukańcze zachowanie?
?
Jest to istotnym wskazaniem! Aby opublikować tę ocenę, opis musi być wypełniony wystarczająco wraz z e-maila.
Jak można nazwać kategorii dla tego numeru?
?
Ponieważ kategoria nie jest jasna, wypełnij także tytuł i opis dla nas, aby być w stanie przetworzyć opinię.
Czy była to rozmowa z numeru prywatnego?
?
Te strony są przeznaczone do ochrony przed niechcianymi połączeniami telemarketingu. Numerów prywatnych i osobistych informacji nie powinno tu być w większości przypadków.
Tytuł:
?
Napisz krótki i jasny opis numeru. Np: "Bank Światowy" lub "oferta Money". Szczegółowy opis pójdzie niżej.
Szczegółowy opis:
?
Proszę nie pisać informacje osobiste, brudne słowa, lub podobnych problematycznych wypowiedzi niezgodnie z użycia prawnego tych usług. Dziękuję Ci.
Skąd masz informacje?
?
Gdyby tylko te strony, to nie ma sensu, aby wprowadzić ocenę.
Napisz swoje imię
?
Anonimowe opinie mają mniejszą wiarygodność. Proszę podać swoje imię lub pseudonim. Jeśli nie, niewypełnione poprawnie informację mogą być wyświetlane zamiast nazwy twojego adresu IP.
Twój email
?
Ten e-mail nie będzie publicznie widoczny. Wypełniając pozwalasz nam się z Tobą skontaktować.
Dziękuję za informację
Nasz system przetwarza dodatek, a jeśli nie ma problemu, opublikuję ocenę innym. Dziękuję i życzę miłego dnia!
Dziękuję za informację!
Do tej pory zebraliśmy 14 przeglądy do tego numeru - sprawdź je w formularzu. Mamy nadzieję, że ci pomogą. Możesz również w każdej chwili przyczynić się, gdy dostaniesz jakieś informacje przydatne dla innych. Dziękujęmy Ci.
Niby Bank Millennium departament bezpieczeństwa, wyłudzenie danyc (Oszustwo) zgłoszone przez Agnieszka
Dzwonią, że niby została jakaś nieautoryzowana próba wejścia na konto i muszą to zabezpieczyć. Kontakt z Bankiem Millenium weryfikuje ,że jest to oszustwo.
45 miesięcy temu
Oszustwo zgłoszone przez Stanisław
pierwsze gość przedstawił się że jest z departamentu bezpieczeństwa millenium a po kilku pytaniach zaczął kręcić że z PKO bp, w żadnym z tych banków nie mam konta
45 miesięcy temu
**** podszywają się pod pracownika Banku Millenium (Oszustwo) zgłoszone przez Anna
Nie nie podawać i instalować. **** podszywają się pod Bank i kradną pieniądze z konta.
47 miesięcy temu
Oszustwo zgłoszone przez Ka
Próba wyłudzenia danych. Oszustwo. Dzwoniąca Pani, podająca się za pracownika banku, ze wschodnim akcentem, informuje mnie, że na koncie w godzinach nocnych przeprowadzono niepokojące transakcje. Po poinformowaniu przeze mnie, że wiem, że jest oszustką i zgłaszam sprawę na policję, rozłączono się.
47 miesięcy temu
Wyłudzanie danych bank Millennium (Oszustwo) zgłoszone przez Magda
47 miesięcy temu
Wyłudzanie danych, kradzież pieniędzy z kont! (Oszustwo) zgłoszone przez Marek
Próba wyłudzenia danych. Przedstawiają się jako specjaliści ds. bezpieczeństwa Millennium. Mateusz Bar Waśny oraz Daniel Kurek. Kradną pieniądze z kont!!!
48 miesięcy temu
próba wyłudzenia danych do logowania w banku (Oszustwo) zgłoszone przez 80.49.210.xxx
Nie przedstawiając się, informując jedynie że to pracownik banku, podaje, ze w nocy była próba włamania na konto. Przekonuje, że sprawa pilna i ponagla. Po prośbie oddzwonienia za 1 godz. brak kontaktu, w tym czasie dzwoniąc do banku dowiaduje się, że wszystko jest dobrze z moim kontem i że tamten pracownik to ****.
2
Oszustwo
Dokładnie tak, próba wyłudzenia danych
NoName
Dokładnie to samo!
66 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez luc
millenium włączenie autoryzacji
70 miesięcy temu
Usługi finansowe zgłoszone przez Dzik
Włączenie autoryzacji mobilnej Bank Millennium
72 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez Ela
Bank Millenium, automat w sprawie ustawienie autoryzacji na aplikacji.
72 miesięcy temu
Ankieta zgłoszone przez .
Bank Millenium
79 miesięcy temu
Usługa zgłoszone przez 85.202.223.xxx
Bank Millenium