Jak zgłosić problem?
Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i pojawiające się problemy w tej instrukcji.
Nie znalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie?
Nasz zespół wsparcia z przyjemnością Ci pomoże. Po prostu zgłoś błąd/problem przy pomocy formularza w aplikacji – znajdziesz go w głównym menu (ikonka hamburgera w lewym-górnym rogu) pod pozycją menu Zgłoś Problem.Jeśli chcesz abyśmy mogli Ci pomóc precyzyjnie, opisz swój problem ze szczegółami (co zrobiłeś(aś), co się stało, czego się spodziewałeś(aś), a co z tego wyszło). Jeśli problem występuje tylko z konkretnym numerem telefonu, dołącz to do opisu. Dzięki!
Informacja: Jeśli używasz aplikacji jako zalogowany użytkownik formularz zostanie wysłany z adresem email skojarzonym z kontem. Jeśli wyślesz formularz anonimowo, zostaniesz poproszony o podanie adresu email do kontaktu – nasz zespół użyje go, aby udzielić odpowiedzi, proszę wpisz go poprawnie.
Przy okazji... Niektóre problemy są poza zasięgiem naszego zespołu. Na rynku są dziesiątki producentów telefonów i tysiące modeli. Wielu producentów modyfikuje system operacyjny dla swoich potrzeb, a takie działanie pogarsza kompatybilność całego systemu. W takim przypadku sugerujemy abyś skontaktował(a) się z producentem Twojego urządzenia i poprosił go o poprawki.
Blokowanie numerów telefonicznych
Jak wiele pamięci potrzebuje aplikacja?